Saturday 10 December 2011

Inilah "DIa" perigi cari timba :)


muka ta malu kn kau !
terhegeh2 kt Amin aku . 
Kau mmg same mcm " Perigi Cari Timba " tau ta ! haha. malangnye aku tgok kau ni . aptb !
dulu die sayang kau , kau tipu2 die kan. couple break couple break .tu je la yg kau tau buat ,, haha . kesian lah ! skarng aku da jge die baik2 , sayang die baik2 , cinta die baik2 , smpai badan die pun naik , sampai die kacak mcm skrng , nmpk sngtla die happy dgn aku kn ?? ta nmpk lg ke tu smue ! bodoh :)
SORRY LA ! 
He's mine okay :) 
kau bwk muke kau yg ta malu tu pg jauh2 sane lah . semak sngt da aku rase :)

siap call , buat2 tnye ..ta na wish birthday ke ?? paleotakkaulah !
die sape siap na ingt birthday kau tu , ehh..salah org lah bodoh !

haish ! mcm ni la die .. bile ade dibuang2 ..bile ta de sibuk2 cari !
kau na buat mcm tu , pg buat dgn org lain ..bkn dgn Amin aku !
Amin pun ta pandang kau dah la .. kau hrp muke je ,, tp SubhanaALLAH :0

sekian :)

No comments:

Post a Comment